Autor Wątek: organizer ślubny  (Przeczytany 14120 razy)

Agnieszka Borek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
organizer ślubny
dnia: 22 Października 2015, 11:19
Czesc, ja brałam ślub w maju. Postanowiłam przygotować dla siebie organizer aby mieć wszystko pod kontrolą, tym bardziej że na organizację wszystkiego daliśmy sobie tylko 3 miesiące. Miał to być prosty zeszycik kilka stron. Oczywiście w miarę pisania górę wzięło moje dążenie do perfekcjonizmu... Wyszło 130 stron... Na mój ślub się wyrobiłam :) Ale stworzyłam organizero-mini poradnik w oparciu o własne doświadczenia :)
Gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam na mojego bloga. Jest tam więcej informacji na ten temat.
Na blogu znajdziecie też darmowe etykietki na słodki stół i do fotobudki ;)
Pozdrawiam Aga

Kasztanka

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 253
  • Reputacja +7/-0
    • Zobacz profil
Odp: organizer ślubny
dnia: 28 Października 2015, 23:06
Dzięki!

Maksineczka

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 249
  • Reputacja +7/-0
    • Zobacz profil
Odp: organizer ślubny
dnia: 03 Listopada 2015, 11:57
Taki rzeczy teraz mnóstwo jest w sieci.

Agnieszka Borek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: organizer ślubny
dnia: 03 Listopada 2015, 19:59
W sieci może i dużo organizerów, ale organizer organizerowi nie równy :) Cieżko będzie znaleźć darmowych 130 stron z liczną grafiką i poradami. Zapraszam na moją stronę w celu obejrzenia. Pozdrawiam

magdalina

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: organizer ślubny
dnia: 07 Listopada 2015, 12:53
No musieliście mieć naprawdę huczne wesele, że potrzebowałaś takiego organizera. Myślę, że tak jak w moim wypadku to by się nie sprawdziło moje wesele było skromne i dla najbliższych.
Pozdrawiam

Agnieszka Borek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: organizer ślubny
dnia: 09 Listopada 2015, 12:19
No właśnie huczne nie było. Na niecałe 50 osób (moja rodzina to aż 8 osób ;)), wszystko zorganizowaliśmy w 3 miesiące ;). Ale ponieważ tyle lat czekaliśmy z tą decyzją a była okazja aby połączyć nasz ślub z chrzcinami naszej Julci to chcielismy aby było wyjątkowo. Wszystko organizowaliśmy sami. Zaproszenia i pozostałą papeterię tworzylimy samodzielnie. Chcieliśmy aby wszystko było spójne i współgrało z wystrojem sali. Winietki na odwrotach miały specjalne podziękowania. Podziękowania te nie dublowały się przy jednym stoliku. Każdy z gości otrzymał słoiczek
 z przetworami. Były konfitury z rokitnika, jarzębiny i inne, syropy z pędów sosny czy zielonej szyszki. Też robiliśmy tak aby na jedną rodzinę były różne smaki do wypróbowania :). Po za tym samodzielnie wymyślaliśmy wygląd słodkiego stołu, były etykietki z cytatami o słodyczach i kolorowymi obrazkami ( oczywiście w kolorystyce wesela). Bardzo staraliśmy się aby każdy poczuł się wyróżniony i uhonorowany przez nas. W kościele jedno czytanie było przez brata ciotecznego mojego męża. Był te szybki kurs tańca organizowany przez tego brata. Były też nagrody w konkursie bingo, który trwał cały wieczór. Wszystko zorganizowaliśmy po kosztach i w dodatku z niespełna rocznym dzieckiem. Organizer przygotowałam aby ułatwić organizację wszystkiego samodzielnie.
Pozdrawiam

dama_kamelinowa

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: organizer ślubny
dnia: 09 Listopada 2015, 18:05
Oj tam jeden potrzebuje organizer do byle czego a inny nie potrzebuje go w ogóle. ja tam mysle ze takie cos moze byc fajną pamiątką po slubie, jesli ktos lubi trzymac takie pierdoły

Marcin Madej

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: organizer ślubny
dnia: 01 Grudnia 2015, 10:36
Mnie udało się zdobyć książkę ślubną Bridelle na serwisie pod adresem shop.bridellestyle.pl. Znalazłem tam wiele ciekawych inspiracji na aranżację ślubną. To idealny poradnik, przeznaczony nie tylko dla młodych par ale również dla firm świadczących usługi w zakresie organizacji wesel, który szczerze polecam!

Jagodaaa

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 228
  • Reputacja +7/-0
    • Zobacz profil
Odp: organizer ślubny
dnia: 12 Grudnia 2015, 10:36
Ja tam uwielbiam wszelkiego rodzaju organizery :)

Beatriks

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: organizer ślubny
dnia: 05 Stycznia 2016, 20:35
Czesc, ja brałam ślub w maju. Postanowiłam przygotować dla siebie organizer aby mieć wszystko pod kontrolą, tym bardziej że na organizację wszystkiego daliśmy sobie tylko 3 miesiące. Miał to być prosty zeszycik kilka stron. Oczywiście w miarę pisania górę wzięło moje dążenie do perfekcjonizmu... Wyszło 130 stron... Na mój ślub się wyrobiłam :) Ale stworzyłam organizero-mini poradnik w oparciu o własne doświadczenia :)
Gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam na mojego bloga. Jest tam więcej informacji na ten temat.
Na blogu znajdziecie też darmowe etykietki na słodki stół i do fotobudki ;)
Pozdrawiam Aga

Aga to naprawdę dobry pomysł. Bo potem te wszystkie sprawy się piętrzą i naprawdę ciężko się połapać co jest na jakim etapie. A taki organizer pozwala trzymać wszystko w ryzach :) A ja się ogólnie zastanawiam nad terminem wesela. Czytałam na blogu http://hotelstyl70.pl/blog/czy-boze-narodzenie-to-dobry-termin-na-slub/ , że dobrą opcją jest wesele w Boże Narodzenie, ciekawe co o tym myślicie? Niby fajny termin i każdy powinien mieć wtedy wolne by na wesle przyjechać. Ale z drugiej strony wesele będzie kosztem świąt i nie wiem no jakoś nie czuje się przekonana, a wy? Może ktoś z was tak miał w swojej rodzinie i się wypowie jak było :)

Agnieszka Borek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: organizer ślubny
dnia: 06 Stycznia 2016, 20:12
Mnie wydaje się ze to dość ryzykowny termin, no chyba że tylko dla najbliższej rodziny. Znajomi mogą odpaść i dalsza rodzina też może będzie wolała inaczej spędzić święta. My braliśmy ślub w długi weekend majowy i jedna osoba z najbliższej rodziny nam odpadła ( przy weselu na 50 osób) bo miała długo planowany wyjazd zagraniczny. Ale ja słyszałam o weselach w sylwestra. To mogło by być ciekawe rozwiązanie. Bo i fajnie można połączyć motyw przewodni wesela. Choć też ma swoje minusy na pewno. :)

Misia85

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: organizer ślubny
dnia: 11 Stycznia 2016, 21:30
A co myślicie o weeding planerach, koleżanka miała, była zachwycona, wszystkie problemy spadły na barki inne osoby, ona dostawała tylko konkrety, tylko , że ta przyjemność kosztuje a ja tne koszty jak mogę.
[/pre]

Agnieszka Borek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: organizer ślubny
dnia: 13 Stycznia 2016, 06:19
Myślę że to super sprawa tylko tak jak napisałaś sporo to kosztuje. Dla mnie organizacja wszystkiego była super zabawa. Gdybym miała więcej czasu pewnie jeszcze kilka pomysłów bym zrealizowala. Więc jak nie masz kasy u tniesz koszty spokojnie dasz radę wszystko sama zrealizować. Najlepiej utwórz sobie folder w komputerze i ściągaj wszystkie pomysły jakie natrafisz w sieci. Od dekoracji do atrakcji.... Później wystarczy wybrać się do hurtowni oferującej artykuły ślubne i tyle. Na pewno znajdzie się ktoś chętny do pomocy :) a i szukaj różnych rzeczy od prosto od producentów też będzie taniej :)

nataliamajak

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: organizer ślubny
dnia: 20 Stycznia 2016, 17:10
Nasze wesele będzie na ok 250 osób - narzeczony ma dużą rodzinę. Chcemy, żeby wszystko było idealne, zamówiliśmy fotobudkę, DJa, szukamy jeszcze alkoholu, samochodu i zastanawiamy się nad menu.